Thursday 19 October 2017

Optioner För M1a


När M14-plattformen började dominera konkurrenskraftig gevärskytte, uppgraderades flera prestationsorienterade uppgraderingar till designen. I dag är skyttar som vill ha extrafunktionerna, men vill inte betala matchningsbutikpriserna, hitta vad de behöver i M1A Loaded Series från Springfield Armory. As M14-plattformen började dominera konkurrenskraftig gevärskytte, uppgraderades flera prestationsorienterade uppgraderingar till designen idag. Skyttar som vill ha extrafunktionerna, men vill inte betala match-shop-priser, kan hitta vad de behöver i Loaded M1A-serien från Springfield Armory. The Loaded Series kombinerar utseendet och traditionen med Standard M1A med alla godisar du vill ta geväret till nästa nivå. Alla lastade modeller har en medelvikt premium luftmätat National Match-fat för större noggrannhet Konkurrenskraftiga skyttar kommer också att uppskatta National Match-tuned 4 5-5lb 2-stegs utlösare En National Match framsidan siktblad och non-hooded National Match bakre bländare hjälp med exakt målförvärv. Det finns flera kombinationer av lager och fat för att säkerställa att du kan få en lastad M1A för att fylla den perfekta nischen i din samling. Om du letar efter en beprövad gevär som kommer laddad med alla funktioner du behöver, behöver inte se längre än den lastade M1A från Springfield Armory. Caliber 7 62X51MM NATO 308WIN. M1A SOCOM 16. Verden av taktiska gevär ändrats för evigt 2004 när Springfield Armory introducerade M1A SOCOM 16 7 62NATO-kraften i ett paket som denna lilla tidigare var otänkbar Skyttar som behöver ett kompakt gevär behöver inte längre bosätta sig i en mindre kaliber, även om de kan förvänta sig mindre känsla och mindre nosstegring tack vare SOCOM 16s unika design. Världen av taktiska gevär förändrades för alltid 2004 när Springfield Armory introducerade M1A SOCOM 16 7 62NATO-kraften i en förpackning den här lilla var tidigare otänkbar Skyttar som behöver ett kompakt gevär behöver inte längre bosätta sig i mindre kaliber, även om de kan ut ect mindre kände recoil och mindre munstycksuppgång, tack vare SOCOM 16 s unika design. SOCOM 16 börjar med en speciellt konstruerad 16 tums fat som är sammankopplad med gassystemet med en proprietär näsbroms. Skjut SOCOM 16 och du kommer att vara Dubbelkontroll av stämplingen på tunnan eftersom du kommer ha svårt att tro att du skjuter en 308 Nosbromsbromsen minskar filtrekylen och håller munstycket så platt att uppföljningen med en kaliber den här kraftfulla har aldrig varit så lätt Den förstorade spökringens bländare baksikt och XS Tritium Insert i framsidan ger dig den snabba målförvärvskapaciteten du vill ha och behöver under några omständigheter. Om ditt uppdrag kräver optik har SOCOM 16 Springfield Armory s Picatinny Mount Of Scout-stil Självklart har SOCOM 16 också den legendariska prestanda och tillförlitlighet som M1A-skyttarna har kommit att älska och förvänta. Om dina uppdragskrav kräver en kompakt taktisk gevär, men vunnit t, låt dig offra powe r, du behöver SOCOM 16 Bringa noggrann pistol. Bygga en m14a m1a stock options. Walnut fungerar bara bra för mig. Min nuvarande 1000 yard riffel är valnöt och det går bra. Jag får en ny lång riffel byggd den kommer också ha en valnötbäddslager från LAW 483 Jag tog en långskridande skytteklass där vi sköt ut till 1180 meter Mest skytte var i 600 till 1000 gårdsområdet Min M21 gjorde så gott som det mesta bättre än till och med bultpistolerna jag fick Top Gun 2 av de 3 dagarna Det har upprepat denna noggrannhet flera gånger sedan vid 1000 meter. Det gör också bra vid 100 meter, sköt den här 6 skyttegruppen under klassen, det bästa av alla pistoler 100 meter utsatta i smutsen med en bipod. Jag tror att det har mycket mer att göra med korrekt teknik, instruktion och övning än vad det gör med bells whistles. Originally Postat av 08 Cayenne. Walnut fungerar bara bra för mig Min nuvarande 1000 gård gevär är valnöt och det går bara bra jag är att få en ny lång räckvidd byggd den kommer också att ha en valnöt bäddstång ck från LAW 483 Jag tog en utökad långskyttskytte klass där vi sköt ut till 1180 meter De flesta skjutningarna var i 600 till 1000 varvsområdet M21 gjorde det lika bra som det mesta bättre än till och med bultpistolerna fick jag Top Gun 2 av de 3 dagarna Det har upprepat denna noggrannhet flera gånger sedan vid 1000 meter. Det gör också bra vid 100 meter, sköt den här 6 skyttegruppen under klassen, bäst av någon pistol 100 meter utsatt i smuts med en bipod. Jag tror det har mycket mer att göra med korrekt teknik, instruktion och övning än vad det gör med bells whistles. Jag är inte säker på om du vill ha ett lager för din SOCOM eller för din nya 22-byggnad eller för både A shorty M14 optimerad för CQB kommer att kräva olika lageregenskaper än en långsiktig målorienterad 14, men du kan använda vissa lager för båda typerna av skytte. Om du väljer två olika lagerformat, har du van vid att övergå från ett lager till en annan stil lager har en Inlärningskurva, så om du kan hitta en gång s tock som fungerar bra för båda spelen, det skulle vara IDEAL. Jag bor i Canuckistan, där tjurpopslagret är olagligt, inte gevär som är utformade som bullpup från början, bara tjurpopslag som ändrar konventionella gevär, går fåglar om jag juridiskt kunde göra det, jag jag har en tjuruppvuxen på min 18 6-tappade shorty M14 och eventuellt också på min 22 standardfyllda LONG RANGE 14 Om du gillar idén om en tjurpopp M14, kolla in Juggernaut-lageret. Om du gillar en M14 shorty som hanterar som en AR 10, kolla in EBR-lagerets legering, vilket optimerar en M14 shorty för CQB-arbetet. Det här lagret fungerar också bra på ett målinriktade långa intervall 14.Or för din SOCOM kan du gå med en sidomapp så här. I och många Andra tycker att SAGE EBR är för tung för en shorty CQB-orienterad SOCOM, men SAGE, med ett fritt flytande fat, kommer att ge utmärkt noggrannhet till det längre geväret. JAE är också för tung för mest för en shorty CQB-orienterad SOCOM, men Kommer återigen att ge utmärkt noggrannhet till en målinriktad 14 bui lång rad ld Plus JAE är mycket justerbar för att personifiera geväret till dig och din fysiska byggnad. Även om jag gillar utseendet och ergonomin hos TROY legeringsbeståndet tycker jag att det är för tungt för en shorty CQB 14 och SAGE, JAE och lager kommer troligen att ge dig bättre precision. så har du massor av val YPMMV LAZ 1.m1a aktieoptioner.

No comments:

Post a Comment